sobota, 16 lutego 2013

Annyeong~!

                                                                Annyeong!


Jestem Boomi (oczywiście to tylko mój pseudonim ) ;) To mój pierwszy blog i postaram się prowadzić go jak najlepiej. Nie wiem czy pisze aż tak dobre opowiadania , ale sami zobaczycie ;> Pierwsze opowiadanie będzie z EXO, Dostałam taką propozycję z mojej stronki. A więc nie długo spodziewajcie się pierwszej części. A tak o mnie to mam 13 lat znaczy skończę ;) Bardzo kocham K-Pop i Gikwanga z Beast widać to po moim zdjęciu. Mam dużo ulubionych zespołów między innymi MBLAQ , Infinite i Beast. To tyle o mnie spodziewajcie się nowego opowiadania w najbliższym czasie ;)




4 komentarze:

  1. Słonko, tu Liska, wiesz kim jestem xD
    Jeśli chodzi o wygląd bloga, to nawet fajnie, dodaj jakiś nagłówek, jest ich mnóstwo albo u kogoś zamów, np. u mnie, skromnej i milutkiej koleżanki... xD
    Nie jaram się K-popem tak bardzo jak Ty, ale z wielką chęcią poczytam Twoje teksty. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh skarbie x3 Spk coś się wymyśli pomożesz mi jak przyjedziesz a ja idę zrobić herbatkę i zmienić trochę nagłówki xD

      Usuń
  2. Powodzenia :)
    Ja również w tym roku kończę 13 lat i właśnie założyłam bloga z opowiadaniami, trochę jak Twój :)
    Na razie fajne rzeczy piszesz i czekam na następne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hah fajne fajne xD Muszę skończyć GD bo już tydzień czasu ie zabieram xD

    OdpowiedzUsuń