sobota, 16 lutego 2013

Kiedy na ulicy spotkasz gwiazdę ( Sungyeol )



Był piękny słoneczny dzień. Wstałaś niezwykle wcześnie bo aż o 7 rano. Sprawdziłaś telefon. Dziwne. Dostałaś SMS i to nie od byle kogo od twojego chłopaka Himchana , o takiej treści : " Cześć! Nie wiem jak Ci to powiedzieć , powiem w prost rozstańmy się. " Byłaś w szoku myślałaś , że źle przeczytałaś , że to tylko wytwór twej bujnej wyobraźni. Niestety to była prawda. Próbowałaś dodzwonić się do swojego "chłopaka" lecz bez skutecznie. Tak minęło pół godziny. Stwierdziłaś " Nie ma na co czekać napisał tak to chyba chce mnie zostawić ale dlaczego? Jestem za brzydka ? Może mu nie wystarczałam? " Po chwili znalazłaś się w łazience , wzięłaś prysznic i założyłaś piękne ubrania. Zeszłaś na dół. Zjadłaś po czym wyszłaś z domu na zakupy. Nałożyłaś słuchawki i włączyłaś swoją ulubioną piosenkę CNBLUE "Coffee Shop". Szybkim krokiem zbliżałaś się do przystanku. Lecz coś Ci w tym przeszkodziło. Idąc patrzyłaś w dół by ludzie nie dostrzegli twej zapuchniętej twarzy. I przez przypadek wpadłaś na kogoś. Był to wysoki mężczyzna. Nieśmiało podniosłaś głowę i zobaczyłaś swojego idola Sung Yeol'a z Infinite.
- Mianhe. -cichutko przeprosiłaś.
-
Gwenchana?- zapytał twój idol.
-Tak!- odpowiedziałaś mając łzy w oczach.
- Czy ty płaczesz? - spytał z wielką czułością w głosie.
- Nie. - odpowiedziałaś wycierając łzy nie wiedząc czy to łzy szczęścia czy smutku.
- Nie kłam przecież widzę. Co się stało? - spytał zatroskany Sungyeol.
- Przepraszam muszę już iść. Autobus zaraz mi ucieknie.-odpowiedziałaś.
Lecz przed nim nie dało się uciec. Sungyeol szedł za tobą na początku ci to nie przeszkadzało lecz w pewnym momencie zdenerwowałaś się i wybuchłaś :
- Czy możesz nie iść cały czas za mną? - krzyknęłaś.
- Nie mogę , dopóki mi nie powiesz dlaczego płaczesz. - odpowiedział delikatnym głosem.
- Chłopak ze mną zerwał! Zadowolony? - wrzasnęłaś.
- Nie wiedziałem przepraszam. Może masz ochotę pójść ze mną na spacer? - powiedział z nadzieją w głosie.
"Co mi szkodzi pomyślałaś"
- Chętnie - odpowiedziałaś już łagodnie.
Poszliście na spacer nad rzekę Han. On opowiedział trochę o sobie , byłaś zaskoczona. On myślał , że go nie znasz. w końcu powiedziałaś :
- Sungyeol ja wiem kim jesteś i wiem co robisz - powiedziałaś.
- Oh ! Naprawdę? I nie krzyczałaś jak fanki? To trochę dziwne.. - powiedział Yeol.
- Ja nie jestem taka ! Jesteś moim idolem nie ukrywam ale nie chciałam się zachowywać jak jakaś szurnięta fanka. - powiedziałaś.
- Wow! Jesteś niesamowita. - powiedział twój idol po czym spojrzał na zegarek.
-Aw... Już 12. Spóźnię się na trening! - stwierdził Yeol po czym dodał:
-Może pójdziesz ze mną?
- Chętnie- wypowiedziawszy te słowa czułaś jak twoje serce szaleje z radości.
- To chodźmy- powiedział Yeol ciągnąc Cię za rękę.
Byłaś trochę zaskoczona gdy do niej weszłaś ale wszyscy przyjęli cię miło a ty przecież i tak nie miałaś nic do roboty.
Po treningu Yeol dał Ci swój numer telefonu i powiedział :
- Jeżeli będziesz chciała pogadać zadzwoń. - powiedział głośno by wszyscy na sali słyszeli.
- Dziękuję- odrzekłaś i dałaś mu buziaka w policzek. Potem powiedziałaś :
- Muszę już iść.Pa. Dziękuję za miło spędzony dzień .-powiedziałaś po czym wybiegłaś z sali.
Po tych słowach Sungyeola wyszłaś szczęśliwa .
Wszystko szło w dobrym kierunku aż pewnego dnia staliście się parą praktycznie nie rozłączną.

KONIEC !

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudowne... :) Ja chcę więcej takich opowiadanek ✿◡✿... Pisz kolejne szybciutko. Na pewno będę zaglądać....
      A i zapraszam na swojego bloga http://yaoidreams.blogspot.com/

      Hwaiting!!! :)

      Usuń
    2. Oh dziękuję ;3 Ja nie potrafię pisać >.< Ale postaram się coś lutro dodać pierwszą część opowiadania o EXO ;) Już mam pomysł coś w stylu tego ;) Ale trochę inne ;)

      Usuń
  2. Ładne ;) szkoda tylko, że trochę za krótkie jak na mnie czekam na coś nowego ;)Btw. dałoby radę zmienić czcionkę lub trochę ją powiększyć bo ledwo się doczytuję XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne :) Coś wymyślę ;3 Dzisiaj może dodam nowy jak mi się za chce pisać ;D

      Usuń