niedziela, 17 lutego 2013

Wakacyjna Miłość ( Baekhyun ) Cz. 1

To był właśnie ten piękny dzień. Dzień zakończenia liceum. Ceremonia była piękna  , miałaś też swoją przemowę jako przewodnicząca samorządu. Po zakończeniu ceremonii przyszedł czas na zabawę. Niespodziewanie na scenie pojawiło się SHINee i można powiedzieć , że to był twój pierwszy koncert. Wszystko było piękne szczególnie Minho <3 I tak miną Ci dzień. Po powrocie zabrałaś się za pakowanie walizek na obóz. W tym roku jechaliście na wyspę Jeju. Byłaś taka podekscytowana , że nie mogłaś usnąć.
Rano obudziłaś się pełna energii do walizki dorzuciłaś kosmetyczkę i przekąski. Byłaś gotowa. "Tylko śniadanie i jedziemy." w duchu pomyślałaś. Była godzina 10 , ty gotowa czekałaś na dworcu autobusowym. Po chwili nadjechał autobus. Przywitałaś się i nie wierzyłaś własnym oczom. Cały autobus był pełen miejsce było jedynie przy "tej" osobie.  Tą osobą był Baekhyun z EXO-K. Byłaś w szoku ale usiadłaś przy nim bo kierowca kazał Ci usiąść. Podróż minęła bez słowa. Gdy dotarliście na lotnisko wtedy się zaczęło. Zostałaś okrążona i pytana " I jak się z nim siedziało , no powiedz jak". Nie odpowiadałaś. To zgromadzenie zobaczył Baekhyun i powiedział
- O co chodzi?
- O nic , zupełnie o nic. - odpowiedział jeden z twoich wycieczkowych towarzyszy.
Potem stało się coś o czym nawet nie śniłaś. Właśnie Hyun wyciągną cię z tłumu. I zaczął z tobą rozmowę :
- Cześć jestem Byun Baek Hyun ale pewnie ty i tak mnie znasz .- odparł po czym za chichotał.
- Cze-eść Jestem ______ (tu wstaw swoje imię ) - odpowiedziałaś z trudem przezwyciężając nerwy.
- Nie bój się nic Ci nie zrobię - odparł.
- Ja się nie boję ale to dla mnie coś nowego spotkać gwiazdę taką jaką jesteś ty. - cichutko powiedziałaś.
- A więc nie traktuj mnie jak gwiazdę traktuj mnie ja swojego przyjaciela. - powiedział.
- Ok . Ale jest jeden warunek - odrzekłaś.
- Jaki? - z ciekawością zapytał Hyun .
- Siedzisz ze mną w samolocie - nieśmiało powiedziałaś.
- Jasne. Wiesz chciałam cię zapytać o to samo. - z radością w głosie odpowiedział Hyun.
Poprawił Ci się nastrój. Cały lot rozmawialiście i bliżej poznawaliście siebie. Spodobało Ci się to , że znalazłaś przyjaciela od serca.
Gdy wysiedliście z samoloty czekała was jeszcze podróż autobusem. Po tej podróży dotarliście na miejsce waszego obozu. Było cudownie. Nadszedł czas na przydzielenie domków więc bez zastanowienia wskazałaś na domek najbliżej morza :
- Ten jest mój -powiedziałaś do opiekuna.
- A ja chce ten - odparł Hyun.
Wskazał domek tuż obok twojego.
- Dobrze a więc____ ( tu wstaw swoje imię) i Baek Hyun wybrali swoje domki teraz wasza kolej - powiedział instruktor do reszty obozowiczów..

To Be Continued...

2 komentarze:

  1. BAAAARDZO mi się podoba trochę krótko ale i tak bardzo mi się podoba :p <3 <3 <3 czekam na następną część :))) i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) Miało być dłuższe ale stwierdziłam że zostawię was w napięciu xD Koleżanki trochę przeszkodziły mi w pisaniu , bo to nie miało się skończyć w tym momencie ;> Dzisiaj będzie druga część już zabieram się do pisania ;>

      Usuń