niedziela, 23 lutego 2014

Pierwsza rocznica bloga :)

J-Hope również was kocha tak jak my :* 

Cześć wszystkim. Tydzień temu 16 lutego minął rok od kiedy założyłam bloga, ale nie miałam czasu by napisać ten post tydzień temu. Tak to jest jak twój ulubiony zespół ma comeback a ty siedzisz jak na szpilkach czekając na mv. Szczerze mówiąc to nie mam pomysłu co by tu napisać. Może opiszę jak przebiegł ten rok i co skłoniło mnie do założenia bloga.

Więc tak. W styczniu ubiegłego roku, trafiłam na blog ze scenariuszami. Wszystkie pochłonęłam za jednym zamachem. Potem znajdowałam jeszcze więcej blogów które czytałam z przyjemnością. Aż pewnego dnia... dokładniej pewnej soboty. Pomyślałam czemu by nie spróbować swoich możliwości i też nie zacząć pisać. Taki oto trafem założyłam tego bloga i napisałam pierwszy scenariusz, którego bohaterem był Sungyeol. Wtedy można rzec miałam "fazę" na Infinite, dalej ją mam, ale już w mniejszym stopniu widoczną, co nie zmienia faktu, że kocham Infinite. Nudziłam się i zaczęłam stukać w klawiaturę i wyszło co wyszło. Pierwsze wyświetlenia, komentarze. Byłam taka szczęśliwa, że udało mi się jakoś blog rozsławić. Dla mnie sto wyświetleń było czymś wielkim, właściwie dalej jest. Gdy przybywa wyświetleń to czuję się taka szczęśliwa, że ktoś to w ogóle czyta. W każdym razie, zaczęłam prowadzić blog pod zupełnie inną nazwą niż jest teraz. Na początku blog nazywał się "Wielkie Koreańskie Marzenia", lecz w wakacje postanowiłam, że chcę dotrzeć do szerszej publiczności i zmieniłam nazwę na bardzo standardową dla tego typu blogów. Wyświetleń przybywało w zaskakującym tempie. Przed zmianą nazwy miałam chyba z 15 tys. wyświetleń, zaraz po zmianie nazwy liczba się zwiększała. Wracając do tematu. Wciąż pisałam scenariusze, tylko takie krótsze. Potem zaczęłam współpracować z Michu. Moje gusta się zmieniały, zaczęłam słuchać wielu zespołów i bardzo się rozkręciłam w świecie k-popu. Lecz czasu na pisanie było coraz mniej gdyż zbliżał się koniec roku. Jak zwykle wydawało mi się że w wakacje napisze wiele scenariuszy, jednak się tak nie stało, gdyż jestem leniwa i w sumie większość moich wakacji spędzałam z przyjaciółką na świeżym powietrzu. Potem wyjechałam na wakacje i nic nie napisałam.
Jednak teraz mam coraz więcej weny, lecz czasu co raz mniej, więc piszę scenariusze wieczorami albo w nocy jak nie mogę spać. Czuję, że mój styl się zmienił i scenariusze są coraz lepsze. Jednak nie mogę i nie chcę nazywać się osobą która pisze wspaniałe scenariusze. Zawsze są lepsi, czasami też gorsi, ale wasze komentarze jakoś motywują (tylko komentujcie więcej :D).
Tyle o tym co się zmieniło.

W ciągu tego roku, odwiedziliście nasz blog 36 723 razy, za co jestem bardzo wdzięczna. Liczba obserwatorów też wzrosła jest to teraz 15 osób, co bardzo mnie cieszy, a liczba komentarzy wynosi 125.
Do tej pory opublikowałyśmy 48 postów + 1 jest wciąż w wersji roboczej, a jeden nie został dodany na listę postów.
Dziękuję wam bardzo, mam nadzieje, że za rok będę mogła się pochwalić jeszcze większa liczbą komentarzy, obserwatorów postów i wyświetleń.

Co do scenariusza, to zbliżam się ku końcowi, a następny rozdział I Think About You, postaram się dodać w tym tygodniu.

Jeszcze raz dziękuję :**
Saranghae <3

~Min Jung  ×.×

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz